IKLAN DI CINEMA - MEI 2009 - HASIL KARYA AKU




PLKN CINEMA AD - JATUH CINTA PLKN
* ditayangkan di pawagam sekitar MEI - JUN 2009 ini adalah salah satu hasil kerja AKU yang pertama kali mencuba - CINEMA AD untuk pawagam GOLDEN SCREEN CINEMA.
Di bawah client kami iaitu JABATAN LATIHAN KHIDMAT NEGARA (JLKN),
agency SIEARRA 3 SDN. BHD.
dan production house NUANSA SDN. BHD.

DIRECTOR : SHUHAIMI ZULKEFLI
PRODUCER : JULIAN JAYASEELA, AZLINA ABD WAHID
SCRIPT : SHUHAIMI ZULKEFLI
EDITOR : SHUHAIMI ZULKEFLI

Program dokumentari juga disiapkan sepanjang 30 minit iaitu dokumentari "JATUH CINTA PLKN" untuk tayangan RTM dan diedarkan ke 80 kem PLKN di seluruh MALAYSIA sebanyak 500 salinan DVD.

Projek ini merencanakan aktiviti para pelatih sepanjang 3 bulan di kem PLKN.
LOKASI PENGAMBARAN
KEM PLKN :

KEM PLKN PRINCESS HELIZA, SEPANG
KEM PLKN JUGRA, BANTING
KEM PLKN AYER KEROH, MELAKA
KEM PLKN TANJUNG RACHADO


thanks - semua yang terlibat ....langkah pertama AKU.....jee..

CATATAN PENGALAMAN
Banyak yang AKU timba dari projek ini.. AKU mengarah sebuah produksi sebenar. Untuk RTM. berkomunikasi dengan director of photography sebenar di dunia luar. AKU berhubung dengan induk PLKN. AKU berurusan dengan VIP yang bergelar datuk... DATUK ABDUL HADI AWANG KECHIL (Ketua Pengarah JLKN) dan AKU pula yang mengarah beliau - kasihan.... AKU pergi ke 4 kem di seluruh negara. AKU berinteraksi dengan hampir 2,000 RIBU orang pelatih (4 kem PLKN) kesemuanya yang terlibat didalam pengambaran DOKUMENTARI ini.. Malah, AKU terpaksa membawa satu kekuatan - keyakinan diri untuk menyampaikan persembahan terbaik buat semua. Banyak kenangan AKU di sini. Banyak manusia yang tuhan cipta - lelaki dan perempuan, sebaya ku - lebih muda - lebih tua - AKU bekerja bersama - mereka. MALU ? usah ditanya......itulah jawapannya......bila mengejar cita-cita... ALHAMDULILLAH.. selesai..
catatan *

BANGGA AKU suatu hari, AKU melangkah ke pawagam, ingin menonton TRANSFORMERS -
IKLAN 20 second PLKN - hasil arahan dan suntingan AKU ini terpapar di screen besar - SELURUH MALAYSIA! dan juga tempat-tempat awam. TERHARU.. MUNGKIN.. AKAN AKU HADAPI lagi saat ini.. pabila AKU melangkah ke dunia LUAR.. suatu hari nanti.....